Meditaatiokurssi
Suosittu
44

Haluatko oppia rentoutumaan, hellittämään ja olemaan enemmän läsnä hetkessä?

Haluaisitko olla enemmän läsnä perheelle, lapsille, ystäville ja erityisesti itsellesi? Jäätkö helposti murehtimaan menneitä tai huolehtimaan tulevaa?

Meditaatioharjoitukset auttavat:

* lievittämään stressiä

* olemaan läsnä hetkessä

* tulemaan tietoiseksi toistuvista ajatuskuvioista, jotka laskevat mielialaa

* rentouttamaan kehon ja mielen jännityksiä

* rauhoittamaan ajatusvirtaa

* hyväksymään itsensä paremmin

Yleiskatsaus

Kurssin sisältö:

  • Osa 1: Rentoutuminen Yoga Nidra -harjoituksen avulla tulemme tietoiseksi kehossa ja hengityksessä olevista jännityksistä.
  • Osa 2: Keskittyminen Aistien tarkkailu -harjoitus lisää keskittymiskykyä ja läsnäoloa.
  • Osa 3: Mielen rauhoittaminen Ajatusten tarkkailu -harjoituksen avulla mieli alkaa vähitellen rauhoittumaan. Mieltä ei voi pakottaa hiljenemään, mutta läsnäolon avulla ajatukset vähenevät ja lopulta mieli saattaa jopa olla hetkittäin hiljaa.
  • Osa 4: Mielen tyhjentäminen Alitajuisessa mielessämme saattaa olla paljonkin asioita, jotka vaikuttavat toimintaamme ja joihin reagoimme tiedostamatta. Mielen puhdistamis -harjoituksen avulla mieli alkaa pikkuhiljaa tyhjentyä tarpeettomasta ajattelusta ja rauhoittuu.